اطلاعیه مهم

توجه: از این پس ما را در آدرس جدیدمان در بلاگ بیان دنبال کنید

استادان علیه تقلب :: pap.blog.ir

۱۳۸۷ شهریور ۱۹, سه‌شنبه

اصلاح عنوان خبر مهر در مورد این بلاگ

لینک خبر مهر

۱- هدف از این سایت به هیچ وجه معرفی متقلبان علمی نبوده و نیست. اطمینان دارم که هیچ‌یک از حامیان اصلی هم به این دلیل این‌جا جمع نشده اند. این نکته به صراحت در معرفی سایت و دیگر پست‌ها آمده است که قرار است «بدون ذکر نام» برخی موارد تقلب را بیان و ریشه‌یابی کنیم و به راه‌کارها بپردازیم. تنها یک مورد از تقلب با اسم این‌جا آمد که هیج شک و شبهه‌ای در مورد آن نبوده و نیست‌. متاسفانه با وجود تاکید این جانب، این جمله در عنوان خبر به اشتباه آورده شده است که حتا در متن خبری که مهر تهیه کرده نیست.

۲- من از این که بینندگان سایت زیاد شده است خوشحالم اما رسانه‌ای شدن آن را مفید نمی‌دانم. شاید هم انجام این مصاحبه‌ی تلفنی درست نبود. در آینده تنها با نگارش، نقطه‌ نظرات خود و همکاران را بیان خواهم کرد.

۳- امیدوارم با ادامه‌ی بحث‌های علمی و منطقی، نشان دهیم که هدف ما والا تر، و وقت ما با ارزش‌تر از آن است که به معرفی متقلبان بپردازیم.

پ‌ن: پس از تماس تلفنی عنوان کمی اصلاح شد.
پن‌۲: ظاهرا خبر ۲۰:۳۰ شبکه‌ی ۲ هم ۴ شنبه این سایت را معرفی کرده و باز گفته که ما قرار است مقالات تقلبی را کشف کنیم. امیدوارم این آقایان هم این پست را بخوانند و بدانند که کار ما این نیست.