اطلاعیه مهم

توجه: از این پس ما را در آدرس جدیدمان در بلاگ بیان دنبال کنید

استادان علیه تقلب :: pap.blog.ir

۱۳۸۷ آذر ۸, جمعه

توضیحی در مورد د برخی نظرات رد شده

در ابتدا به‌عنوان یکی از مدیران این سایت لازم می‌دانم از مشارکت همه‌ی دوستان گرامی به‌خاطر بحث‌های خوبی که در بخش نظرات می‌شود تشکر کنم.

اما متاسفانه من مجبور شده‌ام تعدادی از این «نظرات‌» را رد کنم. برخی از آن‌ها بیش‌تر جنبه‌ی افشاگری داشتتد‌. آن‌هایی که با دلیل و مدرک (مثلا فایل‌ مقاله‌ها در ایمیل ارسالی یا لینک‌های قابل استناد) همراه بودند را نگه داشته‌ام تا برای مقام‌ها یا کمیته‌های مسوولی که امیدواریم تشکیل شوند ارسال کنم‌. با توجه به این که هدف این بلاگ افشاگری نیست (مگر در موارد خیلی خاص‌) با کمال تاسف مجبور به حذف این نظرات شده‌ام.

در این بین چند نظر حاوی اتهام، تهدید به شکایت از این سایت هم بود. من ایرادی به پخش این نظرات نمی‌بینم به شرطی که نویسندگان‌ آن‌ها خود را کامل معرفی کنند و یک ایمیل یا وبگاه معتبر ضمیمه‌ی مطلب خود نمایند.

نویسندگان این بلاگ و خیلی از نظردهنگان آن‌ با اسم و رسم مطالب خود را می‌نویسند. شما اگر نظر مختلقی دارید، تا حدی که توهین به کسی نباشد، حتا به‌صورت گمنام منتشر می‌شود. اما اگر مطلب مهم و چالش برانگیزی دارید، تنها اگر با نام و نشان معین ارسال شود، منتشر خواهد شد.